Call Of Duty Infinite Warfare Torrent indir - Full Oyun Download - PC




|:COD.Infinite.Warfare.RLD.rar ( Call of duty infinite warfare indir )
|:RELOADED
|:63 Gb
|:Yok
|:Ripped
|: BEYLER 63 GB HARBİDEN İNDİRECEK MİSİNİZ AQ


GÜLDÜK EĞLENDİK YETER ARTIK ESKİ USÜLE DÖNEBİLİR MİYİZ ?
derler adama.Hatırlarsanız call of duty 1 oyununu paylaşırken cengiz kurtoğlu'nun unutulan şarkısını başlatmıştım. O şarkının Black Ops 3 den sonra bitmesi gerekiyor. Yine ilk oyunda demiştim ki ben dur diyene kadar indirip oynayın. Tekrar diyorum beyler durun aq nabıyonuz. 60-70 Gb oyun yapıyolar indiriyon senden çok makineler adam öldürüyo. Ne anladık aq ?

Yine de ben indirecem,akk nin anasını sikecem,harddiske 70 Gb sokacam,işlemciyi kızartacam,ekran kartına anal yapacam,makine savaşlarıyla aşk yaşayacam diyorsanız Call of duty:Infinite Warfare indirme linkleri aşağıda. Siz bilirsiniz .s .s .s





TAG