Battlefield 1 indir - TORRENT - CRACKED - FULL

Battlefield 1 indir
|:BF1.IC.CPY.rar ( Battlefield 1 torrent indir )
|: CPY
|: 49.9 Gb
|:Yok
|:Ripped
|: Battlefield 1 Crack indir



Herkese merhaba arkdşlar ben Ahmet. Battlefield 1'in crack dosyası CPY tarafından az önce yayınlandı ve ben de şans eseri zamunda'da dolaşıyordum. Oyunun cracklendiğini görüp hemen torrent ve crack dosyasını indirdim. Crack dosyasını upload ettim ve siteye koydum. Torrent de zamunda olduğu için son hızda iniyor bende şu an. Siz de Battlefield 1 indirip oynamak istiyorsanız zamunda torrentleri en iyisidir. 

Oyundan bahsedecek olursak türkçe olma özelliği beni benden aldı,bunun yanında Call Of Duty'nin en büyük eksisi olan ROBOTİK savaş bu oyunda yok. Hepimizin en çok hoşuna giden şey olan standart savaş silahlarıyla tarih içerikli savaşlar var. Oyunun çok detaylı bilgisine sahip değilim ama sanırım türkiye'de geçen bir bölümü de mevcut. Oyunu aşağıdaki zzamunda torrent indirme linklerinden indirin. Crack dosyasını sitede paylaştım zaten. Herhangi bir sorununuz olursa yorum yapmaktan çekinmeyin :)





TAG