Car Mechanic Simulator 15 indir - TORRENT - 2015

Car Mechanic Simulator 15

|:CarMechanicSIM.15.IC.rar ( Car Mechanic Simulator 2015 indir )
|: Gold Edition v1.1.0.4
|: 871 Mb
|:Yok
|:Ripped
|:



DERSLERİNE ÇALIŞMASSAN SANAYİYE VERİRİM SENİ !

Korkutmacasından az işitmedik küçükken. Babalarımızın bana ne çalışmassa kendine,veririm motorcuya çalışır demesi az buçuk içimizi hoplatmıyor değildi yani. Gerçi benim babam zaten motorcu olduğu için oto yıkamacıya veririm akşama kadar durmadan çalışır gibi daha parlak ve yusuf yusuflattıran fikirleri vardı. Ben ne yaptım? Çalıştım. Ama sanayide çalışmak nasıl duygu merak da ettim tabi. Bu yaz aylarına kadar Car Mechanic Simulator oyunlarını oynayarak merakımı giderirken üniversiteye gitmeden bir ay önce babamın yanında çalıştım. Harbi zormuş beyler,oyundaki gibi değil yani :D

Neyse Car Mechanic Simulator 15 indirme linkleri aşağıda,iyi oyunlar.





TAG