GTA 4 Torrent indir - Grand Theft Auto 4 - Zamunda Download

Grand Theft Auto IV

|: GTA.4.IC.rar ( Grand Theft Auto IV Torrent indir )
|: RAZOR1911
|: 13.8 Gb
|:Yok
|:Ripped
|: OYUN SORUNSUZ RAZOR1911 SÜRÜMÜDÜR.



Niko BITCHEZ !!!

Büyük araba hırsızlığı olarak çıkış yapmış ama serinin devam oyunlarıyla devasa bir açık dünya oyununa dönüşmüş olan GTA serisinin 2007 yılındaki bombası GTA 4 ü paylaşmadan olmazdı. Ben de durur muyum hoppala ve de cuppala zamunda torrentini bulup siteye atayım dedim.

Oyundan bahsetmek istersek benim hatırladığım kadarıyla telefonu aktif olarak kullandığımız ilk GTA oyunuydu. Sağ alttan telefonu çıkarıp birilerini aramak,görevi telefondan kabul etmek veya yönetmek gerçekten farklı bir hava katmıştı oyuna. Diğer oyunlara göre grafikleri beni çok etkilemişti GTA IV'ın.

OYUNUN TÜRKÇE YAMASI MEVCUTTUR. İNDİRMEK İSTEYENLER İÇİN LİNK;

GTA 4 Türkçe Yama İndir

Tabi bu kadar özellik 2007 yılında bir oyunda toplaşınca bazı sıkıntılar yaşanmadı değil. Oyunda bir çok kişi optimizasyon sorunu yaşadı.Bunları çözme amaçlı birçok update,patch çıktı. Kimisi işe yaradı kimisi yaramadı.

Aşağıda bu oyunda yaşadığınız FPS,Siyah Ekran veya xLive.dll hatası çözümlerini sağlayacak yamalar ve crack dosyalarını paylaştığım konuları veriyorum. Oyunu torrentten indirdikten sonra aldığınız hataya göre (inş almassınız) uygulayın.

GTA 4 Crack indir
GTA 4 Patch 1.0.7.0 + Crack indir
GTA IV Crack indir xLive.dll 


OYUNU HENÜZ İNDİRMEDİYSENİZ YAZININ EN ALTINDA 3 ALTERNATİFTEN İNDİREBİLİRSİNİZ. Yandex Disk alternatifini ilk kez bu yazıda kullanıyorum.Hadi hayırlısı.




TAG