Assassin's Creed Origins indir - TORRENT - CPY - 2018

Assassins Creed Origins



|:ACOrigins.IC.rar
|:CPY
|:55 Gb
|:Yok
|:Ripped
|: OYUN SORUNSUZDUR.



Assassin's Creed:Origins oyunu 2017 sonlarında çıktı fakat CPY grubu tarafından henüz cracklendi. Görür görmez indirmeye başladım ve siteye de ekleyeyim dedim.


Oyun hakkındaki fikirlerime gelirsek. Her sene aynı boku önümüze süren ubisoft'tan bıkmışken çöl temalı bu oyunu görünce hiç heyecanlanmamıştım. Aynı mekaniklerin elbisesi değiştirilip  Assassin's Creed 6846512 adıyla önümüze seriliyordu çünkü. Sonra youtube'da Origins'in dövüş mekaniklerini gördüm. Tam etkilenecekken 15 saniye daha baktım ve dövüş mekaniklerinin The Witcher serisinden arak olduğu kanısına vardım. Assassin's Creed:Origins indirmeye geldiniz ama bence bu oyun Assassin's Creed: Arak :)


AC:Origins Sistem Gereksinimleri

iŞLETİM Sistemi: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)

İşlemci: Intel Core i7- 3770 @ 3.5 GHz or AMD FX-8350 @ 4.0 GHz

Ram: 8 GB

Ekran Kartı: NVIDIA GeForce GTX 760 or AMD R9 280X (3GB VRAM with Shader Model 5.0 or better)

Disk Alanı: 60 GB

Bu ve üstü sistemle high ayarlarda (1080p) oynayabilirsiniz.






TAG