Mad Max Torrent İndir - PC - Sorunsuz - Full Torrent

Mad Max PC Game
|: MadMax.Trrnt.CU.rar ( Mad Max Oyun Torrent İndir )
|:SKIDROW
|: 31 Gb (Buradan indireceğiniz torrent dosyası 1.6 Mb kısa sürer )
|:Yok
|:Ripped
|: Oyunun crack'i çıktı ! Mad Max Crack İndir


Benim karşıma ilk olarak İzmir'e gittiğimde bir sinemanın önünde koca bir afişte çıktı "Mad Max" ismi.Bulunduğum şehirde (Sivas) sinemalara bu film gelmediğinden dolayı film dikkatimi çekti.Ne yapsam ne etsem dedim internetten araştırdım filmi.Fragmanını izlediğimde bile çok hoşuma gitmişti.Şimdi film sektörü senin gibiler yüzünden böyle demeyin bana ilimdeki sinemaya gelmemişti bile film.Bende 1-2 ay sonra internetten izledim.Hele bu filmin oyunu çıkacak dediklerinde çok sevinmiştim.

Ve şu an bugündeyim.Mad Max Fury Road filminin oyunu "Mad Max" in dosyaları internete düştü.Filmde Max'in yapmasını istediğiniz ama yapmadığı ne varsa oyunda yapın canlar,uçun ölün vurun kırın.Free roam modu varmı bilmiyorum ama senaryo modunda görevden sapıp istediğinizi yapabilirsiniz :D

Şu an crack grupları oyunu kırmaya uğraşıyorlar.Crack dosyası çıkmadan önce verdiğim linkten torrent dosyasını indirin.Oyun indikten sonra indirCrack.com 'u takipte kalın en yakın zamanda çalışan crack'ı ekleyeceğim konuya.

OYUNUN CRACK DOSYASI ÇIKMIŞTIR! MAD MAD CRACK İNDİRMEK İÇİN AŞAĞIDAKİ LİNKE TIKLAYIN!

Mad Max PC Crack İndir

MAD MAX 3DM REPACK ÇIKTI! SADECE 4,31 GB BOYUTUNDA.TORRENT VE TEK LİNK İNDİREBİLİRSİNİZ!

Mad Max Repack İndir
 




TAG