Call Of Duty 2 Torrent indir - Full - PC - Download

Call OF Duty 2 Cover


|:Cod.2.Trrnt.IC.rar ( Call Of Duty 2 Torrent indir )
|: DEViANCE
|:3,53 Gb
|:Yok
|:Ripped
|:


Call of duty 1 indir adlı yazımızda cengiz kurtoğlu'nun unutulan adlı şarkısıyla başlamıştık seriye. Devam gardaşlarım call of duty sanattır,hayattır,savaştır. Oynayın ve bir neslin nasıl güzel oyunlar oynadığını görün. 2017 den yazıyorum türkiye'de bunun daha veteran versiyonunu yaşıyoruz şu an,düşman nerden gelecek belli değil. Bi bakıyorsun hoop ensende bomba patlamış. Bir kere oldu bana dolmuştaydım,bina yıkımı falan yapılıyo sandım aq. Bi de adana'da olduğu için pek yadırgamamıştım,yurda vardığımda bomba olduğunu öğrendim ve öfkeyle hüznü remixleyerek düşmanlara sövdüm.

Kısa kes dürzü demeyin google uzun ve özgün yazıları seviyor. Ayrıca size mi soracam kardeşim beğenmiyosan iki alt sokakta fulloyun.com var git ordan indir :)

Beğeniyorsan güzel kardeşim yazının altında Call Of Duty 2 indirme linkleri mevcut ;)




TAG