Outlast Torrent indir - FULL - RELOADED - Zamunda

Outlast indir


|: Outlast.RLD.IC.rar ( Outlast indir)
|: RELOADED
|:3.48 Gb
|:Yok
|:Ripped
|:







krdş nabıyon korktum mk .s

Daha önce Left 4 Dead 2 indir adlı oyun paylaşımımda korku oyunlarını oynayamadığımı sizlere söylemiştim. Fakat bu oyun diğer korku oyunlarından başka. Bu oyunu oynamayı bırakın,oynayanları bile izleyemiyorum. Alta oyunun gameplay trailerini koydum ama inanın izlemedim. Oyunda elinizde bi kamera var,pili az,batarya bitti mi karanlıkta göt lalesi gibi kalıyorsunuz. Feneri bitmeyince de kalıyorsunuz,çünkü her seste,her karede karşınıza aniden bir şeyin çıkma olasılığı sizi yiyip bitiriyor. Bazen karşınızdaki odada bir gölge görüp oyunu kapatabiliyorsunuz. Henüz oynamadıysanız inanın Outlast oynarken bunu yapacaksınız kjajannfjakdsa

Altıma sıçmaya hazırım diyorsanız Outlast torrent indir linki aşağıda. Zamunda torrent dosyalarını kullandığım için hız sıkıntısı çekmeyeceksiniz. İyi oyunlar.




TAG