PES 2017 Torrent indir - CPY - Full Zamunda Download

Pro Evolution Soccer 2017

|:pes17.CPY.IC.Full ( Pes 17 Torrent indir )
|: CPY
|: 10 Gb
|:Yok
|:Ripped
|: PES 17 CRACKFix indir



NERDE O ESKİ PES

Abi arkadaşlarla pes'e gittiğimizde görüyorum ki millet ya Pes13 ya Pes16 ya da Fifa oynuyor. Buna sebep olanların amına koyayım. Neden adamlara takımların lisansını vermiyorsunuz FIFA bey ? nabıyürsünüz ?

Pro Evolution Soccer 2016'yı bitirdim,dedim ki la ibo bi de Pes 17 oynayayım. Yurdun yavaş internetiyle indirmeye koydum. 5 Saat sonra oyunu torrentten indirmiştim. Kurdum hacı oyunu,bir de ne görüyüm amk...

OYUNDA REAL MADRID DİYE BİR TAKIM YOK ANASINI SATAYIM !

Pes 16 da gördüğümüz man blue,london fc falan idare eder diyorduk ama koskoca Real Madrid yoksa,ben ona futbol oyunu demem arkadaş...

Neyse gözlerinizle görmek isterseniz Pes 2017 torrent indirme linkleri aşağıda.

İyi sövmeler.




TAG