Batman:Arkham Knigt Torrent indir - REPACK - Tüm DLC'ler - Zamunda

Batman:Arkham Knight Premium Edition

|: YarasaAdam.Arkham.Knight.IC.rar ( Batman Arkham Knight indir )
|: FitGirl REPACK ( Premium Edition )
|: 29 Gb
|:Yok
|:Ripped
|: Oyundan sonra çıkan tüm DLC ler mevcuttur.



BATMAN Mİ Kİ LA GILIÇ GILIÇ !

Üçünçü tekil kişi olarak oynanan oyunların kralları halaya dursaydı bu oyun GTA serisinin sol serçe parmağından tutardı.

Batman bildiğiniz gibi DC Universe'nin herhangi bir saykodelik deneye maruz kalmadan kahraman olan karakterlerinden biri. Benim en çok sevdiğim yönü de buydu küçükken. Süper kahraman olmayı hayal edecem ama salak mıyım örümcek adam olmayı hayal ediyim amk ?

BU ARADA KENDİNİ PİKAÇU SANIP CAMDAN ATLAYAN ÇOCUK AKLIMA GELDİ AMK SALAĞININ YÜZÜNDEN BİZ DE ÇİZGİ FİLMİMİZDEN OLMUŞTUK

Neyse işte ben küçükken batman gibi dövüşmeyi falan düşündüğümü hayal meyal hatırlıyorum. Her batman filmini 2-3 kez izlemişimdir. Türk televizyonlarının bu konuda etkisi büyük,zira bir filmi bir kere yayınladıktan sonra 2 haftada bir döngüyle tekrar gece kuşağına koyuyorlar. Kimin parası yeter vizyonun filmlerine.

Oyundan bahsedecek olursak klasik bir Batman oyunu ama dövüş sahneleri,karakterler falan Arkham Aslyum'dan daha iyi bence. Her filmini izledim ama her oyununu sonuna kadar oynayamadım. Sadece ilk 2-3 görevi yapıp bırakmak zorunda kaldım bu oyunu. Neden mi ?
BENDE BUNU OYNAYACAK BİLGİSAYAR YOK HACI

Klasik yakınmamı da yaptığıma göre Batman Arkham Knight torrent indirmek isteyenler için linkler aşağıda :)

CRACK YAPMAYI UNUTMAYIN! CRACK DOSYASINI AŞAĞIDAN İNDİREBİLİRSİNİZ;

Batman:Arkham Knight Crack indir 

OYUNUN 3DM VERSİYONUNU İNDİRMEK İSTEYENLER İÇİN;
BATMAN ARKHAM KNIGHT 3DM TORRENT İNDİR (38 Gb)




TAG