Quantum Break indir - Torrent - Zamunda - Hızlı

Quantum Break indir



|: QuantumBreak.IC.rar ( Quantum Break Torrent indir )
|: Samael ( İlk kez duyuyom SAMAEL ne aq ismail gibi. )
|: 35.2 Gb
|:Yok
|:Ripped
|: Çok önemli ha.



Kapağı çok şekildi paylaşayım dedim. Bende Quantum Break'ı oynayacak bilgisayar yok hacı.Bir gin olur da gaming laptop alırsam oynayacam,oynarken videoya çekecem,sözüm söz.

Herkese mrb arkadaşlar ben Ahmet,sitede ripped diye görüyosunuz ama siktir edin. Bugün siteyi google'a sevdirmek için paylaşmam gereken azami içerik sayısını doldurmak amaçlı bu oyunu paylaşıyor olsam da sizin de işinize yarayacağını bildiğimden üşenmiyorum. Yoksa deli mi sikti beni oturup yarım saat özgün oyun açıklaması yazayım.

Quantum Break'ı oynamadığım için oyun açıklaması yerine goygoy yapıyor olmam da ayrı bir epik taktik :)






TAG