Battlefield 3 indir - Black Box - Torrentle indir - PC - Full

Battlefield 3 

|:BF3.Full.IC.rar ( Battlefield 3 torrent indir )

|:Black Box
|:8.63 Gb
|:Yok
|:Ripped
|:Sorunsuz Black Box surumudur.


BATTLEFIELD 3 TR YAMA INDIRMEK ICIN TIKLAYIN!




Battlefield 3, yeni oyun motoru Frostbite & DICE'ın inanılmaz gücü sayesinde tüm rakiplerinin gerisinde kalıyor. Bu eserde, Battlefield 3'ün tümüne dayanan oyuncunun mükemmel grafikler, inanılmaz büyüklükte yerleri, nesnelerin toplam imha edilmesi, dinamik ses ve gerçekçi karakter animasyonu sunuluyor. Savaþ alanýný daha önce hiç olmadığı gibi yaşayabilirsiniz, ıslık mermileri etrafında, ufalanan duvarlarla, patlamalarla ayağınızı yere serdireceksiniz. Battlefield 3'te, oyuncular seçkin bir ABD Deniz Piyadesi olacak ve kendinizi Paris, Tahran ve New York gibi dünyanın tek bir oyuncu ve mükemmel çok oyunculu savaşların heyecan verici görevine çekeceksiniz.

OYUN VAR OYUN GİBİ!

Battlefield serisinin oynadığım ilk oyunu olma ayrıcalığına sahiptir kendileri. Call of duty serisinden sıkıldıktan sonra bi arkadaş tavsiyesiyle battlefield kulağıma çalındı. Ben de o zamanlar serinin en son oyunu olan battlefield 3 indirip bilgisayarıma kurdum. Oyuna bi başladım baba,grafikler muntazam. Hikaye muntazam. FPS deneyimi kılıç kılıç. Siz de Battlefield 3 indirecekseniz torrent indirme linki yazının en altında :)


Sahsen benim oynadigim ve begendigim ilk battlefield oyunudur. Oyun indir meye basladigim zamanlarda call of duty comariydim ama bu oyun FPS oyunlari na bakisimi degistirdi.Size de Battlefield 3'u indirin,oynayin derim.






TAG